söndag, november 26, 2006

The deal...

Alltså...

Nu har vi alltså flyttat hela patrasket till Wordpress. Eller hela och hela - eftersom Blogger Beta tydligen inte stöds för att importera alla tidigare inlägg så är det helt och hållet tomt på det nya Anima Machina - vilket jag får åtgärda snabbt med en drös inlägg om slumpiga saker.

Det positiva är att jag har så vansinnigt mycket mer leksaker att leka med på wordpress - så i skuggen av detta föddes två bloggar till och Anima Machina tar den riktning jag hade initialt tänkt mig.

Anima Machina - Teknik och kuriosa.
Ars Machina - Kultur och snobberier.
Vox Machina - Dumheter och jag själv - hand i hand för evigt.

För läsare - de som nu finns - så hänvisar jag dit i forsättningen även om denna sida finna kvar i stasis fram tills att jag vet hur jag kan flytta skiten.